wtorek, 7 lutego 2017

Początek (nie)taki straszny? :)

Witajcie. :)
Zastanawiałam się, jaki będzie najlepszy sposób na rozpoczęcie mojej nowej przygody w postaci “blogowania”. Uznałam, że pierwszy post poświęcę poznaniu mnie z Wami - być może moimi nowymi, stałymi czytelnikami. Przedstawię Wam krótko moją osobę. Tym samym mam nadzieję, że zostaniecie tu ze mną na dłużej!

Zacznę od tego, iż wielokrotnie podejmowałam próby prowadzenia bloga na różne tematy. Niestety z czasem zaczęłam od tego odbiegać. Ale koniec z tym! Wracam z nową energią, pomysłami. Wiem, że zagoszczę tu na długo. Blog będzie moją odskocznią od uczelni. Tak, jestem studentką. Kilka miesięcy temu podjęłam studia na kierunku administracja. Niektórzy twierdzą, że to marnotrawstwo czasu, ponieważ kierunek ten jest dość "oblegany". Natomiast to mój wybór, którego nie żałuję. :)

Dlaczego blog o takiej tematyce? Wszelkie nowości kosmetyczne od zawsze mnie interesują. Lubię o nich czytać, słuchać. Przygotowałam dla Was wiele recenzji, które -mam nadzieję- rozwieją wszelkie wątpliwości, dotyczące zakupu danego produktu.

Jesteście ciekawi, co dokładnie specjalnie dla Was przygotowałam? Więc zostańcie moimi obserwatorami, a ja dołożę wszelkich starań, żebyście nie byli zawiedzeni! :) Bardzo chętnie przyjmę wszelkie rady, jak również konstruktywną krytykę, która pozwoli mi na poprawę jakości bloga.

Pierwsza recenzja już niebawem. Trzymajcie ręce na pulsie! 

10 komentarzy:

  1. zaobserwowałam i czekam na posty :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie będę czekać na kolejne posty :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza recenzja już jutro. :)

      Usuń
  3. Również czekam i obserwuje Cię Kochana ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń