sobota, 11 lutego 2017

Eveline, SOS Lash Booster 5w1 vs Eveline, Advance Volumiere 3w1

Witajcie ponownie. :)
Dzisiejszy post poświęcę recenzji produktów od, popularnej marki, Eveline. Używałam wielu kosmetyków tego producenta i, jak dotąd, nie natknęłam się na bubel. Czy tak będzie również tym razem? Dowiecie się wszystkiego, gdy dobrniecie do końca tego wpisu. 

Rozpocznę od Eveline, SOS Lash Booster serum do rzęs z olejkiem arganowym 5w1.
Opis producenta:
"SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy. (...)"

Używałam tego produktu dość długo. Zakupiłam to serum w czasie promocji -49% w Rossmann. Od zawsze miałam specyficzne podejście do przeróżnych baz, serum. Dlatego nakładałam ten kosmetyk głównie pod tusz w celu tzw. "otworzenia oka". Dopiero po pewnym czasie zauważyłam pewne zmiany. Rzęsy stały się jakby gęstsze i przede wszystkim dłuższe. Druga zmiana jest szczególnie widoczna, ponieważ wcześniej moje rzęsy były dość krótkie.
Produkt znajduje się w starannie wykonanym opakowaniu (10 ml). Jedyny minus to to, iż nie wiemy jak dużo kosmetyku jeszcze zostało. Serum nakłada się za pomocą elastycznej szczoteczki. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć, na których mogłabym zaprezentować zauważone przeze mnie różnice.
Cena: do 15 zł.
Czy polecam? Tak. :)

~*~
Przejdźmy do Eveline, Advance Volumiere skoncentrowane serum do rzęs 3w1.
Opis producenta:
"Eveline, Advance Volumiere- serum do rzęs, które łączy w sobie 3 właściwości. Serum przede wszystkim ma działanie odbudowujące dzięki specjalnie opatentowanemu BIO RESTORE COMPLEX ™, który gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa.
Advance Volumiere stanowi też świetną bazę pod tusz do rzęs. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia. Natomiast 3 właściwość jaką posiada serum jest aktywator wzrostu przez zawartość kwas uhialuronowego, który nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs. Twoje rzęsy dzięki stosowania serum Advance Volumiere staną się zdrowe, piękne i mocne."

Zakupiłam ten produkt przez czysty przypadek. Używam go od 1,5 miesiąca. Nie zauważyłam u siebie większych zmian. Z pewnością byłoby mi łatwiej wydać "werdykt", gdybym przed tym serum nie używała kosmetyku, o podobnej specyfice, który przyniósł rezultaty. Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt jako bazę pod nasz ulubiony tusz. Rzęsy są piękne, wydłużone. Efekt naprawdę jest zadowalający. Poniżej zamieszczę zdjęcie, przedstawiające porównanie z/bez serum.
Advance Volumiere, jak w poprzednim przypadku, mieści się w opakowaniu o pojemności 10 ml. Tutaj również nakładamy kosmetyk za pomocą wygodnej, elastycznej szczoteczki. 
Cena: do 11 zł.
Czy polecam? Jeśli szukacie dobrej bazy pod tusz, to tak. :)


Czy używałyście któregoś z tych produktów? A może polecacie jakieś inne serum? Dajcie znać w komentarzu!

25 komentarzy:

  1. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale słyszałam, że są naprawdę dobre!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jakie piekne efekty <3 ja nie używam żadnego serum - boję się, że po zaprzestaniu stosowania efekt wróci do poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przetestuję tą odżywkę :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam niestety tych produktów, ale prezentują się świetnie. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tę pierwszą odżywkę w Rossmanie i niedługo zamierzam sobie ją kupić :)

    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)
    Mało brakuje mi do 220, pomożesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam ponownie. Chętnie odwiedzę blog. :)

      Usuń
  6. Mam podobną odżywkę. Efektów co prawda nie ma, ale fajnie spisuje się pod tusz :)

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobra baza. Odwdzięczyłam się obserwacją. :)

      Usuń
  7. Oj tak widac dużą różnicę!!!
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Taki świetny blog nie mogę przegapić- obserwuję!! Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Eveline ma wiele fajnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam właśnie tej zielonej odżywki jaki bazę pod tusz :)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam serum Bodetko ;) Drogie ale polecam :) a z Eveline miałam 5w1 i też byłam zadowolona ;) To taka odżywka była ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo rzadko sięgam po kosmetyki Eveline :)
    P.S. Z przyjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba skuszę się na to serum z eveline :D
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kosmetyki Eveline ! Są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam żadnego ;) Do rzęs nie mogę się przyczepić ;)
    Też obserwuje ;) ;* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te odżywki jako bazę pod tusz - robią świetną robotę! Dodatkowo tworzą taką jakby warstwę zabezpieczającą przed tuszem więc super ^^

    OdpowiedzUsuń