czwartek, 9 lutego 2017

Pierwsza recenzja. Moja ulubiona paleta.

Witajcie. :)
Od dodania mojego powitalnego posta minęły dokładnie 2 dni. Więc to idealny moment na opublikowanie pierwszej recenzji. Dzisiaj zaprezentuję Wam paletę, która podbiła moje serce. Zapraszam. 

Dość długo poszukiwałam palety, która spełni moje wszystkie wymagania. Zupełnym przypadkiem trafiłam na zestaw palet od Makeup Revolution. Cała "składanka" to łącznie aż 12 palet! Uważam, że każda z nas znajdzie perełkę dla siebie, bo naprawdę jest w czym wybierać. 
Mój wybór padł na Iconic 1. Jak pozostałe palety, składa się ona z 12 cieni (perłowych oraz matowych). Ku mojemu zdziwieniu są one dość dobrze napigmentowane. Moja paleta utrzymuje się w kolorystyce na pograniczu wszelkich beżów oraz szarości. Jedyny minus jaki znalazłam to osypywanie się. Ale prawda jest taka, że to dość często spotykane "zjawisko" - nawet, jeśli mowa o najdroższych markach. Nie wykluczam również, że nabieram na pędzel trochę za dużo produktu.  

Cienie mieszczą się w plastikowym opakowaniu, w którym znajduje się również dwustronna pacynka. Bardzo szkoda, że producent nie pomyślał o lusterku, które momentami byłoby bardzo pomocne do wykonania makijażu. Ale to można wybaczyć.

Jednymi słowy jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Myślę, że skuszę się na kolejną paletę, ponieważ wybór oraz cena są zaskakujące. Mianowicie omawiana paleta, na którą składa się 12 cieni, kosztuje ok. 20 zł. Warto? Uważam, że jak najbardziej.  

A czy Wy spotkałyście się ze składanką tych palet? Jakie są Wasze opinie?



14 komentarzy:

  1. No paletka ładna
    ładne kolory ;)
    I super recenzja ;)

    Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To dopiero pierwsze podrygi, więc jak się rozkręcę to recenzje będą lepsze. :p

      Usuń
  2. Kolory są rewelacyjne! Mam trochę inną paletkę z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory! Też mam jedną paletkę z Makeup Revolution i bardzo ją lubię <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są godne polecenia. :)
      Chętnie zajrzę na bloga i zapraszam ponownie na mojego. :)

      Usuń
  4. Ja przymierzam się do zamówienia kilku czekoladek od MUR- już nie mogę się ich doczekać! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki, bardzo mi się podobają!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś widziałam gdzieś już taką paletkę, bardzo podobają mi się jej odcienie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystycznie wpisuje się w moje gusta :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę paletkę jest świetna ;-)
    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Też bardzo lubię tę paletkę. Kolorki są super!! Pozdrawiam! Zapraszam do mnie: http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń